مجله محبوبه

جدیدترین مطالب شعر و جوک و سرگرمی , دانلود آهنگ , تازه های سلامت

مجله محبوبه

جدیدترین مطالب شعر و جوک و سرگرمی , دانلود آهنگ , تازه های سلامت

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۴۳ ب.ظ

معرفی استاد درویش رضا منظمی



معرفی
استاد درویش رضا منظمی
موسیقی دان مدرس و نوازنده کمانچه و ویولن




درویش رضا منظمی
مدرس، آهنگساز، نوازنده ی کمانچه و خواننده ی سنتی و محلی

در کودکی مجذوب موسیقی شد و در هشت سالگی سرگرم نواختن نوعی ساز بادی محلی که نوعی نی چوپانی است می شود. در سال 1340 برای فراگیری جدی موسیقی عازم تهران می شود و به مدت پنج سال از محضر استاد بزرگ کمانچه جاوید نام حسین خان یاحقی استفاده می کند.


مدتی را نیز در هنرستان موسیقی تعلیم دید و برای تکمیل کار خود وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه (بخش موسیقی) شد و با کسب فیض از محضر استاد نور علی خان برومند و داریوش صفوت،ردیف های میرزا عبداله را آموخت.در دانشکده با محمد رضا لطفی آشنا شد و این دو تن با هم طرح بنیانگذاری گروه شیدا را ریختند و به مرحله عمل رساندند.
منظمی با لطفی و گروهش به مدت چندین سال در رادیو- تلویزیون و جشن هنر شیراز و جشن توس همکاری داشت. فرزندان وی اکثر در حوزه دانش موسیقی و هنر به مرحله استادی رسیده و هر کدام صاحب تخصصی در ساز و آهنگسازی می باشند.آهنگهای ساخته و پرداخته آنان از طریق صدا و سیما و مراکز هنری و علمی دیده و شنیده می شود.




نظرات (۱)

۲۹ مهر ۹۹ ، ۲۱:۱۹ پیکرتراشی

به آدم های کوچیک اجازه نده  تاثیر بزرگی تو زندگیت بذارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی